1. juunil, lastekaitsepäeval toimub üle Eesti heategevuskampaania SOS Lasteküla haridusprogrammi toetuseks. Kampaaniat toetab Eesti suurim restoranide kett Hesburger, kes annetab sel päeval igas oma 38 restoranis tehtus laste eine ostust 10% SOSi haridusprogrammi toetuseks.
SOS Lastekülade tegevjuhi Margus Oro sõnul vajavad eriti tähelepanu need lapsed, kes alustavad SOS Lastekülla tulles kooliteed uues koolis. Sageli on nende laste eelnev koolikogemus olnud seotud väga erinevate ja neist sõltumatute ebameeldivustega ning seetõttu vajavad nad palju lisatuge, et saada tagasi koolirõõm ja leida enesekindlus.
„Hesburger panustab igapäevaselt Bangladeshi laste kooliharidusesse ning meil on siiralt hea meel, et SOS Lastekülade abiga saame seda teha nüüd ka Eestis ,“ selgitas Hesburgeri arendusdirektor Ieva Salmiela.
SOS haridusprogrammi põhimõte on, et iga laps on tähtis ning peab saama piisavalt tuge, et läbida haridustee võimetekohaselt. Haridusprogrammide kaudu toetatakse eelkõige lapsi, aga õpetatakse ka õpetajaid ja vanemaid laste vajadusi märkama ning nendega toime tulema. Programm on pakkunud riskilastele tugiõpet, individuaalõpet, kõneravi ja palju muud, mis on aidanud tuua tagasi koolirõõmu.